Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~hehosz | użytkownik

imię i nazwiskoGrzegorz Frąckowiak adresWałbrzych zarejestrowany28.06.2008 @22:27:44 ostatnio na stronie13.08.2011 @18:54:14



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu8202961
digarty31 komentarze473 posty na forum0

komputer / sprzęt
Nikon D70

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~PorcelainHeart    01.07.2008 @22:21:16
dziękowac ;]
_______
Paris, je t'aime!
~PorcelainHeart    01.07.2008 @22:17:47

_______
Paris, je t'aime!
~evaaa    01.07.2008 @22:11:27
.... no .... puszka. .... ale ciiiicho. :P
~evaaa    01.07.2008 @22:07:36
nic nie szkodzi. - ekhm, dzięki i wzajemnie. ;p
~evaaa    01.07.2008 @22:03:20
łaaa ... teraz widzę, że wrzuciłam nie to zdjęcie, tzn to ale nie wygussowane. ;p
eee ... no trudno - dzięki. - następnym razem będzie bez 'szumów'. ((;
~MartaLemuria    01.07.2008 @21:49:17
eh gdyby popatrzec tak na inne prace obywateli DA to wychodzi na to ze beztalenciem jestem Probuje sie uczyc
Dziekuje za slowa
ostatnio edytowane: 2008-07-01 21:49:34
~DarkyAi    01.07.2008 @21:43:23
jakosc to kwestia przede wszystkim slabego swiatla i braku statywu.
~Panmay    01.07.2008 @21:36:24
pozwoliłem sobie oglądnąć całą galerie i jest...piękna
_______
Nie dziękuj-oglądnij i oceń
Pozdrawiam :D
~owcaxxx    01.07.2008 @19:28:56
hmm ciezko mowic o obrobce.. zostalo tylko przerobione na b&w
~trotil    01.07.2008 @19:23:55
no Twoja galeria tez "mi robi" :D. To polaczenie Havany i aut - działa, he. Pozdro!
_______
"zepsute media emitują koszmary o samochodach, które zjadły paryż"
~andyandy    01.07.2008 @19:12:08
Właśnie staram się unikać podkręcania i może czasami na tym tracę, ale taki wybór....
_______
Veni Vidi Nici.....
~Makromaniak    30.06.2008 @22:54:24
DoszłoI tak jest ślicznie wykadrowane a dzięki Twoim działaniom "majstersztyk" zrobiłeś
~Alis    30.06.2008 @10:47:13
5-setny komentarz. dziekuje pzdr
_______
'Proszę niczego nie robic w złym guście.
Nie wolno na przykłąd wkładać palców do ust śpiącej dziewczyny!'
~Alis    30.06.2008 @00:23:03
niekoniecznie.
_______
'Proszę niczego nie robic w złym guście.
Nie wolno na przykłąd wkładać palców do ust śpiącej dziewczyny!'
~oliviero    29.06.2008 @22:01:33
jak dla mnie to to jest klub wzajemnej adoracji :P
~oliviero    29.06.2008 @21:39:57
o witam, witam - właśnie tak myślałem czemu tutaj profilu nie masz
~yoazii    29.06.2008 @21:20:04
niee - bardzo ciemny szary filtr..
_______
tylko szczera ocena ma sens jesli chcesz sie odwdzieczyc za moja ocene badz szczery oceniajac moja prace...

http://www.synoradzki.co.uk

~yoazii    29.06.2008 @20:13:01
30sek naswietlanie - musi sie rozmyc...
_______
tylko szczera ocena ma sens jesli chcesz sie odwdzieczyc za moja ocene badz szczery oceniajac moja prace...

http://www.synoradzki.co.uk

~yoazii    29.06.2008 @20:09:55
Rozmycia niesa efektem PS
_______
tylko szczera ocena ma sens jesli chcesz sie odwdzieczyc za moja ocene badz szczery oceniajac moja prace...

http://www.synoradzki.co.uk

~rosario    29.06.2008 @19:20:21
thx
~CrioX    29.06.2008 @16:39:49
No tak... Pozdrawiam
_______
http://criodesign.pl - Portfolio: Galeria prac
http://vortal.criodesign.pl - Foto-blog
~CrioX    29.06.2008 @16:30:28
To jeszcze nic... wystarczy posiedzieć 5 min na nowościach. Wchodzą tu takie rzeczy, że kilka miesięcy temu już przestałem nawet się przejmować. Nikt tego nie moderuje ?!
Zresztą wiesz, gdy juz widzisz kto ocenia i komentuje twoje prace ( pomijając znajomych ) Przestajesz oczekiwać konstruktywnych komentarzy z których możesz się czegoś nauczyć lub wynieść coś co da Ci nowe spojrzenie. Wtedy chyba czas zacząć się pakować. Lub traktować to czysto promocyjne...
_______
http://criodesign.pl - Portfolio: Galeria prac
http://vortal.criodesign.pl - Foto-blog
~CrioX    29.06.2008 @16:20:20
Tutaj jest gorzej... Poziom całej galerii jest gorzej niż przeciętny. Sensowne komentarze graniczą z cudem a jeżeli już się pojawią to krótkie. Najgorsze gnioty są oceniane identycznie jak prace naprawdę godne polecenia... Taka pralnia brudów jednym słowem No ale... co ja będę opowiadać, trzeba to przeżyć na własnej skórze...
_______
http://criodesign.pl - Portfolio: Galeria prac
http://vortal.criodesign.pl - Foto-blog
~CrioX    29.06.2008 @16:12:56
Tutaj ? żartujesz ? Ja stąd uciekam niebawem...
_______
http://criodesign.pl - Portfolio: Galeria prac
http://vortal.criodesign.pl - Foto-blog
~Natoh1    29.06.2008 @16:12:40
Chciałbym tak obrabiać zdjęcia jak Ty. Może masz jakieś tutki do photoshopa
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt